Nasze przepisy
Nasze przepisy

Zainspirujcie się przepisami, które stworzyliśmy we współpracy ze znanymi blogerami. Postawiliśmy na doskonały smak, naturalne, bogate w wartości odżywcze składniki oraz piękne podanie.      Nasze przepisy

 


Marka Sencor

SENCOR to marka drobnego sprzętu artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej. Łączy tradycję japońskiej technologii state-of-the-art z nowoczesnymi trendami wygodnego stylu życia, emocjami, indywidualizmem i rozrywką. Marka znana jest z szerokiej gamy innowacyjnych produktów, o wyróżniającym, pełnym kolorów designie i szerokiej funkcjonalności. Powstała w Japonii w latach 60., a na początku lat 90. stała się marką europejską, znacząco rozszerzając różnorodność produktów.

Historia SENCOR

  • Marka powstała w Japonii w 1969 roku podczas Japońskiego cudu elektronicznego.
  • Nazwa powstała z połączenia japońskiego słowa "sen", które znaczy 1 000 oraz łacińskiego słowa "cor" –  serce.
  • Litera "o" w logo przedstawiona została jako czerwona kropka – symbol wschodzącego słońca - obietnica jakości.
  • Filozofia marki skupiła się na ludziach, uprzejmości oraz produktach, które są wygodne w użyciu.
  • Rok 1970 przyniósł ekspansję do krajów Europy i Azji. Magnetofony SENCOR stają się sukcesem w Wielkiej Brytanii.
  • W 1972 roku nastąpił przełom, dzięki pierwszemu wielościeżkowemu magnetofonowi SENCOR.
  • Wyjątkowy poziom rozwoju produktów SENCOR pozwala wprowadzić rewolucyjną i zupełnie nową technologię - funkcję "wstecz" w magnetofonie oraz odtwarzaczu dwukasetowym z funkcją nagrywania.
  • SENCOR wprowadza nowy produkt - samochodowy odtwarzacz kasetowy i staje się wiodącą marką w kategorii odbiorników stereo do samochodów.
  • Na początku lat 90. firma przenosi się do Europy. Logo ulega zmianie.
  • W latach pomiędzy 2000 a 2010 różnorodność produktów dynamicznie rośnie. SENCOR produkuje szeroką gamę urządzeń elektronicznych i zaczyna wprowadzać zupełnie nowe produkty.
  • Coraz większą uwagę przykłada się do designu, różnorodnych kolorów, wyrafinowanych opakowań i ciągłych innowacji .
  • Dziś, SENCOR oferuje ponad 1000 rodzajów produktów, w sześciu grupach asortymentowych, w ponad 30 krajach na całym świecie.
  • A historia, która rozpoczęła się w 1969 roku jest nadal kontynuowana...

Historia

Pochodzenie

onas_1.jpgHistoria marki SENCOR rozpoczęła się 20 lat przed jej powstaniem. Japonia zmagała się z problemem jak szybko pobudzić zdewastowaną przez wojnę gospodarkę. Jednym ze sposobów, był zakup wspieranego przez rząd know-how z USA i Europy, w który Japończycy zainwestowali ponad miliard dolarów. To był nowy początek Japonii - elektronika. Do przedwojennych firm (Panasonic, Hitachi, Sharp) dołączyły nowe firmy - Sony, Akai, Sanyo, Aiwa, a w roku 1969, Sencor. Lata 60. były czasem ożywienia i rewolucyjnych zmian na całym świecie, dzięki którym nastąpił znaczący zwrot dla Japonii i jej firm elektronicznych. Importowane technologie nie mogły poradzić sobie z wymaganiami, co spowodowało kryzys. Rozwiązaniem było uruchomienie własnych ośrodków badań i rozwoju, co pozwoliło na odkrywanie nowych technologii, czy produktów. Japoński cud technologiczny mógł się wreszcie rozpocząć.

1969 r.- Rok, który zmienił wszystko


Autor Rob Kirkpatrick wskazał rok 1969 jako "Rok, który zmienił wszystko." Amerykanie chodzili po Księżycu, Rosjanie podbili Wenus. Narodził się Internet - pierwszy komputer został podłączony do sieci. Zostało przeszczepione pierwsze sztuczne serce. Trwała wojna w Wietnamie i spontaniczne demonstracje antywojenne nigdy nie były silniejsze, z mocnym finałem podczas festiwalu Woodstock.

Narodził się Punk. ... 1-2-2.png

I podczas tego łańcucha wydarzeń, podczas tego niespokojnego i rewolucyjnego czasu, w Japonii narodziła się marka SENCOR. Marka tysiąca serc ("Sen" - po japońsku znaczy 1000, "COR" - po łacińsku znaczy serce). Każdy powinien wkładać całe swoje serce w to, co robi, w przeciwnym razie nie powiedzie się. Odważne serca, pragnienia i jasna wyobraźnia, w połączeniu z tradycyjną japońską dyscypliną, etyką pracy i perfekcjonizmem. Małe czerwone słońce (litera "O ") ukazało się w logo. Jest to jedna z najbardziej znaczących symboli w Japonii, kraju wschodzącego słońca. Dla Sencor, jednak ten "czerwony punkt " był również zobowiązaniem: "Jakość naszych produktów będzie wkrótce porównywalna z większością najlepszych światowych marek" (podobnie jak w tej chwili Blaupunkt z legendarną niebieską kropką w logo ).

1970 r. - Rozwój


2-1.pngNa świecie panował kryzys naftowy z 1970 roku, ale Japońskie firmy elektroniczne nadal rosły. SENCOR był jedną z nich. To było jasne od samego początku, marka wiedziała dokładnie dokąd zmierza. Jakość w sektorze elektronicznym była absolutną koniecznością. SENCOR był zorientowany na cel i posiadał dodatkowe atrybuty - innowacyjność i różnorodność, wyróżniający i oryginalny design, soczyste kolory, unikalne właściwości i dostępność, ponieważ od samego początku, SENCOR skupiał się na ludziach, nie na gadżeciażach czy snobach. Firma rozpoczęła eksport w Azji i Europie, stopniowo rozszerzając swoje rynki na wszystkich pięciu kontynentach. Magnetofony i radioodtwarzacze samochodowe SENCOR stały się hitem w Wielkiej Brytanii, a następnie w całej Europie. Największym triumfem SENCOR był pierwszy i pod wieloma względami przełomowy, wielościeżkowy odtwarzacz stereo, wprowadzono już w 1972 roku. SENCOR szybko wprowadza inne rewolucyjne technologie, w tym funkcję "wstecz" w magnetofonach kasetowych, odtwarzacz dwukasetowy z funkcją nagrywania czy aplikację Hi-Fi - jeden z pierwszych przenośnych systemów Hi-Fi wyposażonych w system Dolby NR ® System redukcji szumów. SENCOR zapewnia w Europie dostęp do nowych samochodowych radioodtwarzaczy stereo i przede wszystkim wprowadza nowy produkt - radio samochodowe z odtwarzaczem kasetowym.

Produkty z duszą, wykonane z sercem


Technologia nie była jedyną siłą napędową początków marki SENCOR. Było nim również wspomniane wcześniej: Serce. Pragnienie, żeby używanie produktów SENCOR przynosiło ludziom radość. Dlatego tak ważne było, żeby produkty miały oryginalny i interesujący design, były łatwe w obsłudze i intuicyjne. Nie zadowalano się chłodną elegancją, a wręcz przeciwnie, oferowano różne wariacje kolorystyczne, dając konsumentom prawo do indywidualizacji i tworzenia więzi między człowiekiem a technologią. Motto SENCOR w tamtym momencie - "Dlaczego człowiek nie powinien czerpać radości ze swoich urządzeń elektronicznych?" I to motto przyświeca marce do dziś.

1990 - Sencor podbija Europęonas_4.jpg


W 1990 roku SENCOR staje się marką europejską, asortyment produkowany jest w Azji i w Europie, jednak serce marki pozostaje w Japonii. Logo SENCOR zmienia się ale pozostaje w duchu japońskiej tradycji i myśli technologicznej, czerpiąc z niej to co najlepsze. Świat idzie na przód lecz wizja i pragnienia pozostają te same. Fundament marki to połączenie japońskiej tradycji i jakości z innowacyjnością europejskiego biznesu.

Dzisiaj

Różnorodność i innowacje


SENCOR to połączenie japońskiej tradycji i jakości oraz innowacyjności europejskiego biznesu. Marka podąża za światowymi trendami i stale rozszerza swoją ofertę produktową. Aktualnie SENCOR dostarcza produkty do ponad 30 krajów na całym świecie, oferując szeroki asortyment w wielu kategoriach produktowych, takich jak artykuły gospodarstwa domowego, zdrowie i uroda, elektronika użytkowa, tablety i telefony, biuro, elektronika samochodowa,. Marka SENCOR stawia na rozwój, wdrażając regularnie innowacyjne technologie w swoich produktach.

onas_soucasnost.jpgDesign i kolory


Design ma znaczenie. Wzornictwo samego produktu i jego opakowanie. SENCOR tworzy produkty w szerokiej gamie kolorów, o nowoczesnym designie i łatwości zastosowania. W opozycji do tradycyjnej melancholii i konserwatywnej bladości w kuchniach i mieszkaniach, produkty SENCOR wnoszą do nich kolor i indywidualność. Każdy może wyrazić swoją osobowość przez wybór ulubionego koloru.  
SENCOR stosuje zasadę: Jakość w odpowiedniej cenie - i ani grosza więcej! Swoje produkty podaje w zindywidualizowanych opakowaniach o niekonwencjonalnej formie, pokazującej dokładnie produkt znajdujący się w środku.
 

 

Otwórz galerię