Akcesoria
Akcesoria

Poznaj bogatą gamę akcesoriów Sencor

Akcesoria


Warunki gwarancji
Warunki gwarancji

Ogólne warunki gwarancji

Warunki gwarancji


Nasze przepisy
Nasze przepisy

Zainspirujcie się przepisami, które stworzyliśmy we współpracy ze znanymi blogerami. Postawiliśmy na doskonały smak, naturalne, bogate w wartości odżywcze składniki oraz piękne podanie.      Nasze przepisy

 


Sposoby zgłaszania reklamacji gwarancyjnej

W sklepie, w którym produkt został zakupiony


Dostarcz kompletne urządzenie wraz z  dowodem zakupu (akceptowana kopia) bezpośrednio do sprzedawcy.

W serwisie centralnym firmy Fast Poland

ul. Sokołowska 10, 05-090 Puchały, tel.: 22 417 91 23, 22 417 91 24

Przed wysłaniem urządzenia do serwisu centralnego na koszt firmy FAST Poland należy pozyskać nr RMA przesyłki:

  • Zgłoś reklamację na adres: serwis@fastpoland.pl wpisując w tytule wiadomości  „Reklamacja”, a w treści podając: model reklamowanego urządzenia, datę zakupu, nazwę sprzedawcy i opis usterki, lub zgłoś reklamację telefonicznie:
    22 417 91 23, 22 417 91 24
  • W odpowiedzi zwrotnej otrzymasz numer RMA który należy zamieścić w formularzu reklamacyjnym.

Pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny, a następnie dołącz do paczki :

Formularz reklamacyjny

Przygotuj paczkę – instrukcja pakowania w linku poniżej:

Instrukcja pakowania

Skontaktuj się  z firmą kurierską DPD w celu nadania paczki , tel. 801400373

  • Przy zamawianiu kuriera konieczne będzie podanie numeru płatnika : 112360

Adres,  na który należy wysłać paczkę:

  • Fast Poland Sp. z o.o.  
    ul. Sokołowska 10
    05-090 Puchały

Do każdego urządzenia należy dołączyć:

  • Wypełniony formularz reklamacyjny.
  • Dowód zakupu towaru (akceptowana kopia).
  • Reklamacje bez powyższych dokumentów nie będą rozpatrywane, towar zostanie odesłany do nadawcy bez naprawy.

! Uwaga !

  • Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć kompletne urządzenia wraz z akcesoriami
    (np. bateria, zasilacz, przewód zasilający itp.).
  • Decyzję o sposobie rozpatrzenia reklamacji podejmuje serwis firmy Fast Poland.
  • Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni (licząc od dnia dostarczenia towaru do serwisu). Całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonywania czynności wysyłkowych oraz czas oczekiwania na zamawiane części zamienne.