10 LAT PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI na SILNIKI BLDC

REGULAMIN: "10 LATA PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI na SILNIKI BLDC" ORAZ INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


Fast Poland Sp. z o.o., z siedzibą w Wypędy 05-090, ul. Kwietniowa 36, NIP: 525-233-26-55, (zwana dalej "FAST"), zapewnia konsumentom bezpłatną usługę „Przedłużona Gwarancja“ na wszystkie silniki typu BLDC, tzw. „bezszczotkowe“ stosowane w produktach marki SENCOR,  przez okres dodatkowych 8 lat (96 miesięcy) od momentu zakończenia standardowej 2 letniej (24 miesiące) gwarancji. Łączny okres ochrony wynosi 10 lat (120 miesięcy) od dnia zakupu produktu.

FAST, wyznacza Centrum pro ochranu osobní data s.r.o., IČ: 062  42 430, z siedzibą pod adresem Lidická 710/57, 602 00 Brno, do przetwarzania i zbierania danych. Wszelka korespondencja z prośbą o wgląd do danych, żądanie ich usunięcie lub zmiany powinna być kierowana na adres e-mail: fast@coou.cz

 

PRZEDŁUŻONA GWARANCJA JEST ŚWIADCZONA POD NASTĘPUJĄCYMI WARUNKAMI:

 
1. )   Przedłużona Gwarancja dotyczy wyłącznie silników BLDC stosowanych w produktach marki SENCOR, zakupionych z polskiej dystrybucji za pośrednictwem FAST, które zostały zakupione po 1 sierpnia 2023 r. i jest świadczona wyłącznie konsumentom. Przez konsumentów rozumiemy, osoby fizyczne niebędące podmiotami gospodarczymi w rozumieniu obowiązujących przepisów.

2. )   Przedłużona Gwarancja nie jest świadczona i nie można jej zarejestrować dla innych małych urządzeń gospodarstwa domowego.

3. )   Aby mieć prawo do Przedłużonej Gwarancji, konsument musi zarejestrować się w www.sencor.pl/rejestracja w ciągu 30 dni od daty zakupu produktu. Na podstawie tej rejestracji konsument otrzyma certyfikat od FAST, który uprawnia konsumenta do skorzystania z Przedłużonej Gwarancji.

 

INNE WARUNKI PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI:


4. )   Prawo do Przedłużonej Gwarancji rozpoczyna się pierwszego dnia po zakończeniu standardowej 24-miesięcznej gwarancji i kończy się 96 miesięcy od tej daty.

5. )   Fakt zgłoszenia produktu do naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji nie powoduje jej automatycznego odnowienia. Bez względu na ilość zgłoszonych napraw Przedłużona Gwarancja będzie obowiązywać jedynie 96 miesięcy od daty zakończenia standardowej 24 miesięcznej gwarancji.

6. )   Zgłaszając produkt do naprawy w ramach wydłużonej gwarancji, konsument jest zobowiązany do przedstawienia dowodu zakupu produktu i certyfikatu wydanego przez FAST.

7. )   Chęć naprawy w ramach Przedłużonej Gwarancji należy zgłosić do: Fast Poland Sp. z o.o. ul Kwietniowa 36, 05-090 Wypędy / Tel.: +48 697 690 228 / Email: serwis@fastpoland.pl

8. )   W przypadku, gdy nie jest możliwe usunięcie wady uniemożliwiającej prawidłowe korzystanie z produktu, produkt zostanie wymieniony przez FAST na nowy produkt z aktualnego asortymentu marki Sencor o porównywalnych lub lepszych parametrach technicznych.

9. )   Uzasadnione roszczenie konsumenta w ramach Przedułużonej Gwarancji zostanie rozpatrzone w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia roszczenia.

10. )   Prawo do Przedułużonej Gwarancji jest niezbywalne.

11. )   Uprawnienie do korzystania z Przedłużonej Gwarancji nie dotyczy wad spowodowanych:
 
  • przyczynami zewnętrznymi (np. wypadkiem komunikacyjnym, uderzeniem lub innym wpływem mechanicznym lub termicznym, wyładowaniami atmosferycznymi, burzą, wahaniami prądu elektrycznego, wnikaniem cieczy)
  • użytkowaniem, instalacją lub podłączeniem produktu z naruszeniem obowiązującego prawa, instrukcjami producenta lub instrukcjami obsługi, 
  • spowodowanymi takim użytkowaniem, które jest niezgodne z konserwacją urządzenia, używaniem do celów innych niż domowe,  używanie nieodpowiednich akcesoriów lub materiałów. 
  • ponadto usługa bezpłatna nie ma zastosowania do utraty danych, materiałów eksploatacyjnych i zwykłego zużycia, takiego jak zużycie łożysk itp. (W tym przypadku wada może, po uprzednim uzgodnieniu z konsumentem, zostać usunięta za opłatą).
12. )   Jeśli skorzystacie Państwo z oferty, będziemy przetwarzać i przechowywać Państwa dane osobowe w celu rejestracji produktu i świadczenia bezpłatnej usługi Przedłużonej Gwarancji. Prześlemy również Pańśtwu certyfikat świadczenia usługi na podany adres e-mail. Państwa dane osobowe będziemy przechowywać przez okres 10 lat w przypadku jakichkolwiek roszczeń prawnych.

13. )   Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności na: www.sencor.pl/polityka-prywatnosci. 

14. )   Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków bezpłatnej usługi Przedłużona Gwarancja ze skutkiem od momentu opublikowania zmiany. Aby wyeliminować wszelkie niejasności, produkt podlega warunkom bezpłatnej usługi Przedłużonej Gwarancji obowiązującym w momencie rejestracji konsumenta.
 
 

AUTORYZOWANY SERWIS


FAST Poland Sp. z o. o.
Ul. Kwietniowa 36
05-090 Wypędy
POLAND

Tel: +48 697 690 228
Mail: serwis@fastpoland.pl
www: www.fastpoland.pl 
 
Godziny pracy:
 
Poniedziałek  8:00 – 16:00
Wtorek 8:30 – 16:00
Środa 8:30 – 16:00
Czwartek 8:30 – 16:00
Piątek 8:30 – 16:00
 
Anuluj
porównujesz -
Porównaj